Our friends at Item Consulting have submitted a new app to the Enonic Market. “Part Finder” will quickly and effortlessly give you an overview of where components (pages, layouts or parts) from specific apps are used across your content items, with links to the content edit page.
Så bra! Nyttig oversikt, særlig når nye utviklere skal inn i løsningen vår. Takk!
Et innspill:
Vi har mange innholdstyper på vår site. En kolonne for type hadde vært fint
Og mulighet til å sortere på alle kolonnene.
Eller enda bedre: Kunne velge hvilke metadata-kolonner man vil vise.
Beklager, mye vil ha mer…
Men dette vil antagelig øke respontiden. Den er allerede såpass lang på vår site, at den går i time-out på første forsøk.
@PerOlavM Så hyggelig å høre at dette kan være nyttig for flere!
(Jeg laget egentlig dette verktøyet til eget bruk, men jeg mistenkte at dette kunne være nyttig for andre når flere og flere av mine kolleger tok kontakt siden de hadde hørt via andre at jeg hadde laget det. )
Et innspill:
Alle innspill tas i mot med takk! Jeg ville satt stor pris på om du/dere kunne opprettet noen issues rundt det på Github, så blir det lett og ryddig for meg å følge opp.
respontiden … er allerede såpass lang på vår site, at den går i time-out på første forsøk.
Nå er faktisk ytelse ett av mine spesialfelter, så dette høres virkelig ikke bra ut. Men jeg noterer meg det, og skal ta tak i det!
Performance is better
Nice to have a column with content-type
Some suggetions:
Nice if layers chould be better suppported. We have 4 layers (nb/nn/se/en) and all content is repeated 4 times with no distinction. The link don’t work correctly (at least with our site) so you get the “Select poject”-modal from XP. When we build the edit-urls we have to strip com.enonic.cms from the repo name to get an correct url. src/main/resources/admin/widgets/dashboard-content
Nice with better destinction between archive and content?